סיור החובה שכל אחד צריך להכיר ביפו

טבלת תוכן

ממש כאן בארצנו הקטנה שוכנת לה עיר מדהימה כל כך, מלאה באדריכלות היסטורית מרהיבה, אחת מערי הנמל העתיקות בעולם, הלא היא יפו.

מהעת העתיקה ועד לימינו אלו, אנו עדים לעיר שרק משתבחת עם השנים. את צביונה העתיק שומרת בקפידה לצד מודרניות קולינרית וקהילתית אשר מושכת אליה תיירים אינספור וביקורי תושבי המדינה הנשבים ביופי סימטאותיה הייחודיות.

בפעם הבאה שתרצו לבקר במחוזותיה, דעו שישנו סיור חובה (!!!) כזה שיעשה לכם נעים בעיניים, טעים בקיבה וטוב על הנשמה.

הנה הוא לפניכם:

קצת היסטוריה בבית הפסיפס

בית הפסיפס הינו מוזיאון ייחודי מסוגו, אשר מציג את תקומת העם היהודי בארצו, באמצעות אמנות יפיפיה.

שם תוכלו להביט מקרוב במאות עבודות פסיפס, פרי יצירתו של האמן יוסף לוגסי, המציגות את החלוצים, מנהיגים, אנשי המעשה והחזון, הלוחמים ואנשי הרוח אשר הקדישו את חייהם, מרצם ואמונתם לעם ישראל. 

זהו ביקור נהדר לזוגות, משפחות ותיירים בו ניתן ללמוד כל כך הרבה דרך אומנות מרתקת.

טיפ: יש לתאם את הביקור מראש מול המוזיאון

שופינג יוצא דופן בשוק הפשפשים

בניגוד למה שהייתם חושבים כשאומרים לכם את המילה שוק, בשוק הפשפשים ישנן חנויות נוסטלגיות ומיוחדות שפשוט לא רואים בכל מקום.

מה למשל?

פלשתינה א"י – עמוסה בחפצים ופריטים נדירים, תוכלו למצוא פריטים כמו טלסקופ, קסדה צבאית, מכונת כתיבה, מנורות שולחן וציוד רפואי עתיק. 

מושיקו דיזיין- החנות של מושיקו מציעה פריטים בודדים יחודיים מיוחדים ואותנטים מכל העולם. תוכלו למצוא תאורה ימית, מנורות דייגים משוחזרות, עוגנים, הגאים, פנסים ימיים, חצובות עץ ותאורת קולנוע ישנים ונדירים, והכל משוחזר בנגיעה אישית מאוד ייחודית.

עלמא– אוה רודן מגדירה את התכשיטים מעשי ידיה כמיועדים לאישה עם ביטחון עצמי ויש לה טעם וסגנון משלה בלי להיגרר ללחץ חברתי. הסטודיו נמצא מעל לחנות ומיוצר בו קו תכשיטים בשם "פאן" עם שילובי צבעים מיוחדים.

זוהי כמובן רק טעימה קטנה ממגוון החנויות הכה מיוחדות בשוק

מומלץ מאוד להקדיש מספיק זמן לסיור בשוק, אנו מבטיחים לכם שלא תרצו לצאת ממנו.

הפסקת קפה ומאפה- מאפיית מרגוזה

בין אם בתחילת הסיור, אמצעו או סופו, אין כמו הפסקת קפה ומאפה איכותי במקום אותנטי שמזרים את החוויה היפואית היישר לגוף ולנשמה.

הקסם הזה קורה ב מאפייה תל אביב יפו, מאפיית מרגוזה, השוכנת בסמטה שקטה וסודית. מאפייה משפחתית אשר הפכה לבית הקפה המועדף על תושבי המקום.

במאפייה תוכלו למצוא לחמים טריים הנאפים במקום מהם מכינים גם סנדוויצ'ים ייחודיים, מאפים פריכים וטעימים במיוחד וכמובן, קפה חם ומרגיע על שולחנות וכסאות העץ ממש על הסמטה המיוחדת.

טיפ: תוכלו לפנק את אלו שנשארו בבית בלחם טרי וממרחים בשלל טעמים והכל בתוצרת יד של המאפייה!

שתף:

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on linkedin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *